Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.  
   


 

Zajímá vás, jak vybrat travní traktor bez pozdějšího slabého výkonu?

Ověřený postup z praxe při výběru zahradního travního traktoru!

Představím vám situaci, která se již několikrát stala některým našim zákazníkům, kterým jsme pomáhali řešit jejich zapeklitou situaci. Začalo to vždy asi takto:

 

Rodinná rada, nebo dokonce i rada obce, budu jim říkat Novákovi, se rozhodli, že pro svoje potřeby zakoupí zahradní traktor.

 

Začali sbírat nějaké informace na internetu. Přečetli si první nějakou zprávu o travních traktorech, našli nějakého prodejce a vypravili se na nákup. Došli k prodejci budu mu říkat Lojza z Horní Dolní nad něčím. Tento prodejce potencionálním natěšeným koupě chtivým lidičkám nabídl nějaký travní traktor s tím, že je pro ně dostačující ( hlavně finančně ). Vždyť přeci jenom, každý ukořistěný zákazník se u Lojzy počítá. Kšeft je kšeft.

 

Pak po nějakém čase přišel nějaký zádrhel a travní traktor potřeboval nějakou údržbu, poslechnout motor, nebo co se to tam dělo, když začal mít divné zvuky. Milý zákazník zavolal prodejce Lojzu a ten mu milostivě oznámil, že servis on nedělá, že na toto nemá kapacitu a ani prostory. A náhradní díly, že budou skladem až za měsíc až přijete kontejner z Tramtárie.

 

No a prý jestli s tím traktorem náhodou nějak hodně nesekali? Tak v tomto případě, že tento stroj není úplně vhodný na takovou zátěž. A co že to se strojem provádějí a že si koupili úplně špatný stroj. A co zbylo milým Novákovým? Protože jim bylo líto svých již vynaložených peněz, tak s tímto traktorem snášeli dále všechny trampoty a svízele a sekali a sekali ........... a jestli neumřeli se s tímto traktorem trápí do dnes ........

 

Dopravdy nejhorší varinatou při koupi zahradního travního traktoru je nechat si ho poslat odněkud z internetového obchodu sídlícího kdesi na druhém konci naší republiky. Nenaservisovaný, nesestrojený a neseřízený travní traktor někdy dá zabrat i zkušenému mechanikovi, který tuto práci dělá denodenně. Přeci jenom to je v každém případě dražší a složitější stroj.

 

Myslíte, že když jste tento stroj nikdy v životě neviděli, že dokážete případně odhadnout nějaké výrobní nesrovnalosti při montáži těchto strojů? Je to totiž stále se opakující problém. Lidé za ušetřenou stokorunu, kterou sleví internetový prodejce ze své marže, si nechávají poslat traktor přes celou republiku. Bez řádného předprodejního servisu, bez řádného proškolení obsluhy, bez odborného seřízení stroje. Jestli chcete přistoupit na takovouto nepoctivou hru neférového prodejce je to rozhodnutí každého z vás.

Máte totiž plné právo za svoji zaplacenou cenu koupit stroj plně funkční, sestrojený, seřízený a s možností obeznámení obsluhy s provozem a údržbou stroje. To je vše obsaženo v maržích prodejců. Při koupi nového automobilu si z autosalónu také neodvážíte auto s nenamontovaným volantem, se sedačkami v kufru, s nenamontovanými pedály.

Když si budete zahradní travní traktor sestavovat sám z přepravní palety, může se Vám stát že z neznalosti doopravdy neodhalíte například podezřelý zvuk, který později může být příčinou závažné závady, která Vám bohužel nebude uznána jako záruční.

Nebo myslíte, že Vám se to stát nemůže? Může a velice lehko, řešíme nyní 2-3 případy měsíčně!

Zde se můžete bezplatně přihlásit k odběru dokumentu, kde Vám nastíníme problematiku sedmi závažných důvodů jak lehce můžete přijít o záruku při koupi zahradního travního traktoru přes internet. Čeho se máte vyvarovat, na co máte dát pozor a na co máte nárok v řádném předprodejním servisu. Musíte si sami spočítat, zda-li ušetřených například 1.000,- Kč se Vám vyplatí při nákupu stroje a nebo si uhradíte opravu, která není uznána jako záruka, třeba i za 3.500,- Kč.

Zajímá-li Vás tato problematika, přihlašte se k oběru bližších informací v níže kontaktním formuláři: 

Napište své jméno, vyplňte email, na který vám má být doručena informace - 7 důvodů jak nepřijít o záruku při koupi zahradního traktoru

    Jméno:
*  Email:
 
Vaše data jsou v bezpečí - SmartEmailing.cz


 

 

Zahradní technika -

Luboš Suchochleb

 
   
   
   
 

 

 

 

 

 
   
Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz